17 lut 2014

Ćwicz razem ze mną !


1. Po co ? 
Jest to pierwsze pytanie, które powinien sobie zadać każdy, który zaczyna ćwiczyć. Jedni chcą ćwiczyć, aby zrzucić wagę inni żeby mieć fajną, zgrabną i umięśnioną sylwetkę. Wy też musicie sobie jasno określić po co ćwiczycie. Jak już się zastanowicie, możecie przejść do punktu drugiego :)

(Ćwiczę dla nowej mnie. Nie dlatego, że stara wersja jest stara, ale dlatego że stara wersja może się polepszyć )

2. Co jest nam potrzebne ?
(Oprócz dobrego nastawienia)
Wiele osób myśli, że żeby ćwiczyć potrzeba dużo pieniędzy. To jest zupełna nie prawda ! 
Owszem trochę to kosztuje jeżeli chcecie chodzić na siłownię, ale to nie jest konieczne, gdyż możecie ćwiczyć w domu ! Potrzebujecie do tego dosłownie parę rzeczy, które kupicie za grosze. 
A więc, potrzebujecie Maty do ćwiczeń (do kupienia np. na allegro za 8zł), Wygodnych spodenek (najlepiej krótkich), Koszulki na ramiączkach i wygodnych trampek (Czyli rzeczy, które na pewno w domu macie).
Można jeszcze zainwestować w ciężarki (za około 15zł), ale można również mieć tanią wersję, czyli pusta butelka po wodzie (małej, np. Muszyniance). Też się świetnie nadaje. 



3. Jakie Ćwiczenia ? 
Najpierw oczywiście zaczynamy od rozgrzewki. Może zrobić sobie rozgrzewkę, za pomocą aplikacji 7 workout

Albo możecie zrobić rozgrzewkę z Mel B ! Tą opcję, polecam bardziej :)
A jeżeli chodzi o ćwiczenia, to musicie wiedzieć, jakie mięśnie chcecie nabyć. Polecam wam stronkę taką jak  XHIT Daily znajdziecie tu masę ćwiczeń na co chcecie ! 
Efekty po tych ćwiczeniach widać dość szybko (przynajmniej u mnie). 

Moje Rady ! 
  • Jeżeli nie dajecie rady zrobić jakiegoś ćwiczenia, to nie róbcie go, bo jak będzie robić coś na siłę to szybko się do tego zniechęcicie. 
  • Jeżeli nie wytrzymujecie czasu jakiegoś ćwiczenia, to nie przejmujcie się, z każdym dniem będzie co raz lepiej !
  • Pijcie Bardzo dużo wody w trakcie ćwiczeń!
  • Znajdźcie swoją motywację do ćwiczeń ! 
  • Ćwiczcie REGULARNIE ! Bo tylko takim sposobem ujrzycie efekty
  • W tygodniu zróbcie dzień bez ćwiczeń, np. niedzielę :) W końcu wasze mięśnie też muszą odpocząć
  • Ćwiczcie nawet podczas zakwasów ! Bo jeżeli przestaniecie to wasza praca pójdzie na marne
  • Odżywajcie się zdrowo, ale nie głodujcie i przechodźcie na diety, po których nie macie na nic siły


Mam nadzieję, że ten post choć troszeczkę was zmotywował i też zaczniecie ćwiczyć ! 
Trzymam kciuki za was ! 





14 komentarzy:

  1. ja też ćwicze :D
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    Jeśli zaobserwujesz ja zrobie to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie muszę ćwiczyć. :)
    A co do posta, to bardzo przydatny :)

    Zapraszam http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar zacząć ćwiczyc od 2 tyg. Muszę sie wziąć w garsć! ;)

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie >>>>>>>>>>>.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze się w końcu zmotywować do ćwiczeń :)

    Zapraszam do mnie www.prostozszafy.blogspot.com Miło gdybyś weszła i skomentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robię codziennie brzuszki. :)

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nie mam zamiaru ćwiczyć dlatego ,że moje ciało jest dość wysportowane, pewnie dlatego, że jestem u klasie sportowej i mamy prawie ciągle w-f i różne zajęcia sportowe dodatkowe na ,które chodzę i mój buch wygląda świetnie :) Tobie życzę świetnych efektów pracy ! <33

    Być może mój blog spodoba Ci się tak bardzo jak mi twój dlatego jeśli tak to zapraszam Cię do obserwowania i komentowania (pozostaw linka na bloga ,a chętnie na niego wejdę) :
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post, zapraszam do mnie może coś Ci się spodoba
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki piekny wystrój bloga! :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Post jest świetny :)+Też ćwiczę :D
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jest ciekawy i też jestem Belieber :*\
    3maj się cieplutko

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij, a ja się odwdzięczę :D
    Ellane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ćwiczę od niedawna brzuch i nogi, mam nadzieje, ze wytrwam i zobacze efekty :)

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dopiero zaczynam ćwiczenia na brzuch.

    http://hidecember.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)