22 gru 2013

Święta ! i Koncert Kwiata w Katowicach ;)

Hej ;)) Dziś będzie trochę dłuższy post z tego powodu, że dawno go nie było heh :D I będzie zawierał on tak jakby dwa posty ;) Tak na prawdę to post o Dawidzie miał być wczoraj, ale źle się czułam, więc post ukazuje się dzisiaj ;) No to czytajcie !

Zacznijmy, więc od świąt. Za co lubię święta ? A no :
1. Za Świąteczne Kubeczki ;)

 2. Za robienie ozdób ;)
 3. Za świąteczne wypieki ! 
 4. Za świąteczne zwierzęta ! 
Ja niestety nie mam zwierza w domu ;/ Ale jakbym miała to moje zwierze by było mega świątecznie wystrojone ! :)
 5. Za lampki ! 
 6. I za Bombki ! :) 
 7. Za ciacha ! <3
8. Za prezenty ! 


9. Za zimne ognie !

10. Za świąteczną pościel ! 
No niestety takiej mi brakuje ;/ Ucieszyłabym się bardzo jakbym takową dostała :)

 11. Za świąteczne poranki ! :)
 Nie chodzi mi tu o poranki w dzień wigilijny, lecz o poranki w pierwszy dzień świąt, czyli po wigilii ;)

12. Za świąteczne wystroje domów ;)

 13. Za świąteczne filmy !
Takie jak np. Listy do M ;))
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz parę zdjęć z koncertu Kwiata w Katowicach ! :)










 A teraz foteczky nie robione przeze mnie ! Ale z Katowic :))











 Foteczky By :Kamil Korta

A WY ZA CO KOCHACIE ŚWIĘTA ? 
Był ktoś może na koncercie w Katowicach ? :) 




4 komentarze:

  1. Śliczny blog <3
    Ja osobiście wolę 1D i Justina ;)
    Nie przepadam za Dawidem acz kolwiek na koncercie pewnie było fajnie :))

    Zapraszam do mnie: www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OO KWIATKOWSKI *o* JA KOCHAM ŚWIĘTA ZA WSZYSTKO <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham Święta że mam przy sobie bliskich :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jeju zazdroszczę koncertu Kwiata <3 jejku *.*
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Kliknij w baner po prawym pasku bocznym w sklep SHEINSIDE a ja za to zaobserwuję twój blog:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)