23 lis 2013

Wszystkiego Najlepszego Miley !

Hej ! Dziś urodziny obchodzi moja księżniczka Miley ! Z tej okazji chciałabym jej życzyć Wszystkiego Najlepszego ! Kocham Cię xo
A tu moje ulubione zdjęcia :* i za co Kocham Miley ;)

Przygarnia psy ze schroniska i je kocha <3

Jest Imprezowa ! <3

Przyjaźni się z Justinem ;)

Ma śliczny Uśmiech :)

 Świetną Stylówę

Tatuaże <3

Włosy <3

Tak włosy <3

Mówiłam już że uwielbiam jej styl ?





To że nie przejmuje się krytyką .. 

I Hejteramii 

Za to że była ( i jest) moją pierwszą idolką <3

I choć zmieniła swój wygląd .. 

W Środku 

Nadal to ta sama ..

Miley <3

Bo dla mnie nie liczy się to co mówią inni .. Ja wiem jaka jesteś .. Jesteś Moją Idolką Miley i kocham cię <3 
Już całe 4 lata <3


WSZYSTKIEGO Najlepszego ! 

12 komentarzy:

  1. super post! :P Również życzę jej wszystkiego naj ;)

    http://www.oasap.com/sweatshirts-hoodies/34582-lifelike-lion-print-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem jakąś wielką fanką muzyki Miley, ale lubię w niej to, że nie przejmuje się innymi i jest sobą. ;)

    zapraszam do mnie - http://imagination-is-my-escape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog , może obserwujemy?
    Jeśli tak o napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! jestem pod wrażeniem;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo ją lubię..i zazdroszcze jej tego, że ma taką fankę jak Ty :)
    Obserwuje i licze na rewanż :)
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię Miley. Ostatnio bardzo się zmieniła ale jej ni krytykuję, bo jej piosenki bardzo mi się podobają :) Wybrałaś świetne zdjęcia!
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To fajnie, że tak trwasz przy swojej idolce i jest ona dla Ciebie autorytetem ! :)

    MÓJ BLOG Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Obserwacja za obserwację? Komentarz będzie mile widziany




    | KLIK! dominikaczka.blogspot.com KLIK! |

    Dominikaczka
    dominikaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ja ;D

    nikejla.blogspot.com <------------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za nią ale Wszystkiego naj
    Pozdrawiam Cię i obserwuje . Miłego dnia i nocy .
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny blog! widać, że dużo nad nim pracujesz ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow !!!
    that is beautiful !! amazing colors..
    the combo is just looking stunning !~!~
    I really loved it~!~

    similar stuffs!~!~!~@


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)