18 lis 2013

Listopad W Obiektywie ;)

Hej ! Z góry chce was przeprosić za to że posty nie pojawiają się regularnie, ale na prawdę mam w tym roku baardzo dużo nauki ;( Ale obiecuję że co tydzień na pewno się coś pojawi ! A dziś przychodzę do was z Listopadowymi zdjęciami ;) Zapraszam ! 

łyse drzewa .. 

choineczki ;)

Liście ;)

Kolorowy Liść ooo ;)


Moje nadal zielone dynie ;( 



Orzeszki w słońcu 

Słoneczkoo <3

Taki bluszczyk 

Łooo Patrzcie ! Kolorowy Kwiatek :)

Jedyny zielony liść :(

Jejeje Zieloonoo 

Jak Wam Mija Listopad ? 

12 komentarzy:

  1. Pytałaś się u mnie na blogu z czym robię kanapkę, bo tobie brakuje już pomysłów: podam Ci może dodatki które goszczą w mojej kanapce, oczywiście nie wszystkie na raz: szynka, ser, serek typu almette, nutella, masło! <3, sałata, rzodkiewki, ogórek, pomidor ja raczej stawiam na klasyke, haha ;p Ale jeśli chodzi Ci o innego typu kanapki to możesz zrobić z jajkiem i koperkiem, albo paste jajeczną, albo paste łososiową albo coś w tym stylu. A jeśli chodzi o słodkie rzeczy to możesz wymieszać nutelle z rozpacianym bananem ;) Pomysłów zawsze znajdzie się dużo, ewentualnie można zjeść kanapke z chlebem :)
    Pozdrawiam
    Jula z pastelowe-lovee.blogspot.com

    +bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO Dziękuję ;)) Mi na prawdę się kończą te pomysły i cały czas jest taka rutynowa kanapka ser, szynka.. Dziękuję bo o paru rzeczach bym nie pomyślała hah <3

      + Dziękuję ;*

      Usuń
  2. Ciekawe zdjęcia !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. Świetnie piszesz blog, bardzo chętnie się go czyta !
    Obserwuję i liczę na rewanż ;))
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne zdjecia <3 najbadzej zaciekawily mnie te zielone dynie ;oo

    obserwujemy? juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne fotki.Nowy post - http://l0veebestfriends.blogspot.com/
    Obs bo chce napisac o współprace ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia :) ja teraz tylko oczekuje na śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ♥

    niksza.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdjęcia! :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :)
    Powodzenia w blogowaniu ;*

    • Zapraszam na mojego bloga : •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne, klimatyczne zdjecia! Podziwiam! Zapraszam na kiszma.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)