11 lis 2013

Gala MTV EMA 2013 !

 Hej :)  W dzisiejszym poście omówię wam trochę gale MTV EMA, czyli co mi się podobało a co nie ;) Zapraszam ! :)

Szczerze ? Gala jako gala nie była za ciekawa.. Brakowało paru gwiazd i mogliby być lepsi prowadzący.. Ogólnie podoba mi się to że zawsze gdzie indziej jest urządzana gala ;) W tym roku była w Amsterdamie ;)

1. Ariana Grande 
Szczerze ? Spodziewałam się trochę fajniejszej kreacji .. Moim zdaniem kiecka trochę nie pasuje do Ariany wolę ją w wersjach bardziej dziewczęcych..Ta wersja jest dla niej zbyt dorosła ;) Najlepiej w tej kreacji prezentują się jak zawsze piękne włosy ;) 

2. Miley Cyrus 
Miley jest i będzie dla mnie księżniczką, ale ostatnio na galach cały czas zalicza modowe wpadki .. Kreacja przy odbieraniu nagrody wyglądała jakby Miley założyła na siebie biały strój kąpielowy i białe futro ! Masakra ! Jedyne co mi się podoba to jej białe buty ;) Są mega ! Kreacja z Czerwonego dywanu nie podobała mi się .. 






3. Ellie Goulding
Bielizna + Firanka .. No fuu Nie podoba mi się zupełnie nic w tej kreacji ! Jedyne co jest piękne To Ellie i jej włosy ;) Reszta do wymiany!

4.  Katy Perry 
Katy ( jak zwykle ) prezentowała się ślicznie :* Oby tak dalej Katy ! 

5. Rita Ora 
Po prostu cud.. Wczoraj po raz pierwszy podobała mi się kreacja Rity.. Na prawdę moim zdaniem wyglądała na gali najlepiej ! Gdyby była kategoria : ,,Najlepiej Ubrana na gali'' Rita powinna ją wygrać ! 

Oglądaliście Galę ?
Kto wam się najbardziej podobał ? 
Kto was obrzydził ? 
Który występ był najlepszy waszym zdaniem ? 

15 komentarzy:

  1. super post !
    obserwuję i liczę na to samo :)
    ZAPRASZAM DO MNIE - OBSERWUJESZ = OBSERWUJĘ ! :)
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam. Jeju, Miley ślicznie zaśpiewała Wrecking Ball, ale ja nigdy chyba nie będę jej oceniać obiektywnie, bo jestem smiler :>

    superhiperbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tobą w 100%
      Też jestem Smiler ^.^

      Usuń
  3. Rita wygląda nieziemsko! *.*

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że się napracowałaś nad tym postem ;))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,widać, że się napracowałaś nad tym postem ;))'' - Troszkę nie rozumiem czy jest to napisane w negatywie, czy pozytywnie .. :))

      Usuń
  5. Ariana wyglądała cudownie.
    Moim zdaniem trochę powagi jej nie zaszkodzi, w końcu ma już 20 lat.

    Fajny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rita i Katy wyglądały ślicznie *.* Podobał mi się też występ Miley ;P

    Mam nadzieję,że wpadniesz do mnie

    AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrze na Miley to mi się śmieć chce, to co ona ze sobą wyprawia to jest porażka .


    pozdrawiam i zapraszam http://obsesyjnaa.blogspot.com/ obserwujemy?
    Jeśli chcesz wymienić się umieszczeniem w linkach na blogu pisz na e mail

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety przegapiłam :(

    http://magneticloveme.blogspot.com/ | zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :D
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie oglądałam gali ;<

    gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgodzę się że Rita wyglądała najlepiej <3
    http://zaaczaroowana.blogspot.com
    Jak spodoba ci się blog zaobserwuj <33

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)