19 paź 2013

Sport !

Hej :) Dziś napiszę wam o moich ulubionych sportach, Sportach których nie traktuje jak sporty i o sportach których chciałabym spróbować ;) Zapraszam !

Ulubione Sporty ! 

1. Siatkówka ! 

Nie gram jeszcze zbyt dobrze w siatkę, ale powiem wam że kocham ten sport ! Wszystkie emocje, gra w zespole .. Ach.. To jest super !
Moim ulubionym siatkarzem jest Kurek :*
2. Narty 
Na nartach jeżdżę dopiero rok, ale zakochałam się w tym sporcie ! Teraz nie wyobrażam sobie zimy bez nart ! Cały ten śnieg, każda wywrotka. To wszystko jest po prostu super ! 



3. Pływanie 

Pływam już od 7 roku życia ;) Wychodzi mi to już całkiem nieźle :) I jest to sport który bardzo lubię, ale bez przesady :)) 

Sporty które nie traktuje jak sporty ! 


1. Jazda na rowerze 

Jazdę na rowerze traktuje jako fajną rozrywkę ;) Ach.. aż mi się za wiosną zatęskniło ..


2. Jazda na Rolkach 

To dla mnie super zabawa ! Ale nie sport ;)


Sporty które chciałabym spróbować ! 

1. Skateboarding 
Ten sport bardzo mi się podoba ;) Ale niestety u mnie nie mam możliwości, aby nauczyć się jeździć na desce ;/ No ale Never Say Never kiedyś mi się uda ! :)

2. Koszykówka 

U nas niestety mało popularny sport, więc nie ma się gdzie zapisać ;/ A szkoda.. 

3. Łyżwy

A dokładniej łyżwiarstwo figurowe :) Tego chce spróbować w ferie 2014 ;) A raczej w zimę 2014 :) Trzymajcie kciuki ! <3

4. Surfing 

Mało popularny sport w Polsce ;/ Ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spróbować tego sportu ! :)) 



Mam nadzieję że was nie zanudziłam .. xd
Zdjęcia brane ze strony Likely ;)

A JAKIE SĄ WASZE ULUBIONE SPORTY ? 


1 komentarz:

  1. jejku świetny blog!
    piłka nożna, ręczna, siatkówka

    wpadniesz? jeżeli się spodoba zaobserwuj! daj znak w komentarzu, a ja się zrewanżuję! <3
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com

    + poklikałabyś w baner z sheinside? :)) bardzo mi zależy!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)