30 paź 2013

Get Ready With Me : Hallowen !

Hej ! Dziś post o tym jak fajnie w Polsce spędzić Hallowen ! :D

1. Zróbcie Ciekawe Potrawy Hallowen'owe 

Powiem szczerze że ja jestem trochę leniwa, więc nie zrobiłam niestety żadnych wymyślnych potraw nie zrobiłam .. Upiekłam za to ciasteczka kruche w Hallowenowe wzorki ! (Do Kupienia w Empiku za 14,99)

\

2. Zróbcie ozdobę okienną 

Czyli wytnijcie szablon (który zaraz wam podam na dole ) Pomalujcie go farbami na czarno, lub farbą fluorescencyjną i przyklejcie taśmą na okno ! Bardzo fajna i prosta ozdoba :D



3. Oglądanie Strasznych Filmów 

Szczerze przyznam że nie przepadam za Horrorami, więc w ja raczej w Hallowen oglądam Straszny Film w tym roku zamierzam obejrzeć 5 której jeszcze niestety nie oglądałam ;) Więc jeżeli tak jak ja nie przepadacie za horrorami to możecie tak jak ja obejrzeć sobie Straszny Film ! Gorąco Polecam ! 

4. Chodzenie po Domach ! 

Nie moje klimaty, ale .. każdy lubi co innego :D



A JAKIE WY MACIE PLANY NA HALLOWEN ? 
MOŻE PODSUNIECIE MI COŚ CIEKAWSZEGO ?

PISZCIE ! 





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)