30 wrz 2013

Oglądaj ze mną ! :) część 1

Hej ! Dziś tak jak obiecałam zrobię wam listę moich ulubionych filmów i postaram się trochę zrecenzować ;) Zapraszam !
 1. Animowane
Najpierw opowiem wam troszku o moich ulubionych filmach animowanych :
 Merida Waleczna - Film o dziewczynce z średniowiecza bla bla bla.. Nie będę wam za bardzo opisywać o czym jest jaki gatunek i takie inne bzdety bo was zanudzę na śmierć ;) Ogólnie powiem wam że jest to jeden z moich ulubionych filmów animowanych, przenosimy się w czasy ,,nowoczesnego średniowiecza''. Musicie to obejrzeć ja wam gorącoo polecam !
 Hotel Transylwania - Przezabawna i przefajna komedia animowana.. Popłakałam się ze śmiechu oglądając to ;) Jak tego nie obejrzycie to normalnie to jest grzech żeby tego choć raz w życiu nie obejrzeć !
2. Ogólnie 
Czyli wszystkie filmu które lubię ;)
 Duże Dzieci - Według mnie pierwsza część lepsza niż druga.. O wiele zabawniejsza itp.. Dla tych co nie oglądali : Why ? I musicie koniecznie KONIECZNIE ! obejrzeć tą komedię ;) Jak dla mnie najlepszy poprawiacz humoru ;)
 Film którego nie trzeba chyba nikomu przedstawiać ;) Porusza problemu nastolatek, zdrady, miłości i ogólnie film jest tak fajny że jakbym miała więcej czasu to bym go oglądała codziennie ;)
 Monte Carlo - Mega zwariowany film.. Ale na razie mój ulubiony ( Nie oglądałam jeszcze Spring Beakers ) Z Seleną ;) Musicie Obejrzeć !
A JAKIE SĄ WASZE ULUBIONE FILMY ? 
--------------------------------------
Jutro postaram się dokończyć ;* Trzymta się i buziaczki ;*

4 komentarze:

  1. ciekawi mnie ten z Miley; )mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej świetny blog Ten film z Miley moze być fajny :D zapraszam tez do mnie http://nikola160.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Meridę :) Zapraszam do mnie na kiszma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing blog! Do you have any tips for aspiring writers? I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost
    on everything. Would you suggest starting with a
    free platform like Wordpress or go for a paid option? There are
    so many options out there that I'm totally confused ..
    Any recommendations? Cheers!

    Have a look at my webpage; plotki

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)